【魚樂無窮】賭美團跌到反艇

港交所(388)行政總裁李小加發表網誌,為新經濟股跌穿招股價護航,指新股破發與上市公司質地優劣並無必然關係,IPO發行價只是參照市況訂立。小加總裁說話不無道理,但如果有股民以110蚊買入閱文(772),或者10蚊搶入易鑫(2858),這番話卻是冷血兼冇人情味。如果我係佢的話,我會加多句,股票市場可以造好,也可以造淡,跌市一樣可以贏錢。

有跟進本欄的戰友都知道,唐牛甚少染指衍生工具,但賭跌市除了沽空,只能開put買熊。為了食盡跌浪,我最近也學人開put,不過不是賭指數,而是落注越跌越有的巨無霸新股美團點評(3690),業績差到冇朋友,市值卻依然高達2,500億元,小米(1810)業績有改善都抵受不住地心吸力,美團點評業績轉差,下跌空間肯定無極限,大家有興趣不妨跟進。

近日發現唔少上市公司宣佈換核數師,有趣的是,原因是傾唔啱核數費用,似乎搵食甚為艱難,上市公司荷包緊張,核數師大把人要養,亦唔可以收得平,否則只會做爛市,結果會否做成劣幣驅逐良幣,降低上市公司質素?大家不妨抄低近日換核數師公司的冧巴,看看未來會否出事,如果好嘅唔靈醜嘅靈,記住一籃子blacklist了。

唐牛fb專頁

http://www.fb.com/tongcow88

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/