中美有個減關稅預期?

小弟早上在社交媒體簡單說了一個「中美有個減關稅預期」的留言,所以晚上回家就準備「找數」,簡單分析一下我個人的思路,胡說八道一下。

首先,商務部公布中美傳出劉鶴與美國貿易代表戴琦通話,雙方認為發展雙邊貿易非常重要。而較早之前,美國總統Joe Biden在上個月表示將會與俄羅斯總統普京舉行面對面會晤,近日就敲定左6月16日在瑞士日內瓦進行。美國更為左修補關係,近日放棄制裁德國「北溪2號」天然氣管道公司,這是很大而有誠意的讓步,或者拜登有個更大的目標,想破壞中俄的關係。

以目前美國的國力,某程度上難以全面開火,軍事上推演又無勝算,而近期可以睇到圍堵中國所謂的包圍網開始見到千蒼百孔。點解咁講? 某程度上佢團結既都係豬隊友,就好似印度,美國想搬走中國的供應鏈,點知呢個印度疫情令到徹底被擊潰,去到近日既台灣,更加唔駛多講,疫情再加旱災,令到中國整個供應鏈更加牢固。

最近新聞講到富士康鄭州工廠3度加碼員工獎金去迎戰IPHONE 13,再睇埋中國四月份的生產者價格指數(PPI)創下2017年10月以來的新高。根據中國央行上周的一份報告,今年第二和第三季度還可能繼續上漲,好明顯證實到美國個套唔WORK。不過,中國都有佢既問題,例如供應瓶頸、資源價格上升導致增長放緩,生產價格提高導致利潤下滑,係呢一系列既問題存在,所以中美才有得坐底傾。

更值得留意的是近期美國出招屢屢受挫,例如早前新疆棉花事件,反而促進左國服潮,國產品牌在這波行情況有很大的得益,令國際品牌收益減少,偷雞唔到蝕渣米,大家唔覺得近期少聽左新疆棉花的新聞? 呢個戰場失利後美國會再轉第二國戰場,係呢個時候通常都先禮後兵,在這個假設下,美中可能有短期的密月期,而降低關稅是目前最有空間談判的,對雙方各自承受經濟壓力有所緩和,從拜登上台的各種施政,我們可以預計到中美總有一天會有得傾。

而近日人民幣的升值行動值得關注,這是一個大事件,狂印美元一直推高商品價值,假若人仔唔升值既話,進口原材料價格爆升會帶來輸入性通脹,令中國想打壓樓價的難度再一次提高。好啦,而家人仔開始升,而中國作為帶頭大哥,跟住東南亞各小國同時都有機會出現升值行動。今次個波成功送返俾美國,而美國仲係大量買中國貨,昨晚耶倫講話,料美國通脹持續到年底,如果通脹壓力威脅到美國經濟,華府會有方法處理。我個人認為減關稅最符合雙方目前的利益,假若如是的話,股市係有個密月期。

講完咁多廢話,其實世界上既事比所說的複雜更多,兩國爭霸點會咁容易無事,美國佈局十幾年既新疆問題暫時攻唔破後,近期又轉移返目前去到新冠的源頭,呢方面一定想直指室驗室,大家可以留意一下新聞,下一個暗湧當然存在,而中國債務既問題唔易處理,2021年炒股既真係幾辛苦,又要曕前顧後,不過今朝有酒今朝醉啦,有得炒就猛炒,6月要炒返高,半年結先無咁核突。

 

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/