夏日便攜消暑利器 芭蕉扇外的4款選擇

炎炎夏日出街唔想大汗疊細汗?唔少人都會選擇帶把便攜風扇,除咗最常見、出街要拎住先用到嘅芭蕉扇之外,其實便攜風扇同冷卻器仲有好多唔同類型嘅選擇,怕熱嘅朋友要留意啦!

製冷掛頸風扇

製冷掛頸風扇外形輕巧,重量只有12安士左右,外形同耳機差唔多,採用了免提的便攜式頸扇設計。最大特點係採用咗無風扇葉設計,避免長頭髮嘅用家纏結係風扇中,用起上嚟更加安全,更適合長者同埋小朋友。

 製冷掛頸風扇
製冷掛頸風扇

 

無線頸部冷卻器

同樣採用耳機式嘅輕巧設計,無線頸部冷卻器更有熱敷功能,即使在冬天亦都唔駛「封塵」。Mini Neck cooler無線頸部冷卻器更設有三檔熱敷三檔冷敷,更有LED 顯示屏顯示當前的溫度,十分清楚。

無線頸部冷卻器
無線頸部冷卻器

魔雪冰環

魔雪冰環無需用電,通過凍結及根據溫度環境來吸收熱量,可以重復使用,並且有效散熱並快速控制體溫。冷卻速度比水或其他制冷劑快,並有較長的停留時間,於17°C的自然環境下進行冷卻,保持基本清涼感,當它放入冰水或冷水中冷卻速度更快,將10至20分鐘就能自然冷卻,同時放入雪櫃亦可冷卻時間約20-30分鐘。

魔雪冰環
魔雪冰環

2合1充電器x風扇

GM 加強版2合1小風扇,除了有風扇功能,更是3000mAh 充電器。除了小巧輕盈之外,還加入了摺疊功能,讓風扇可以前後調節成不同角度。而當裝上掛繩及折起機身之後,即可垂掛於胸前化身為掛頸風扇,並以仰吹的方式送出涼風,方便用家進行戶外活動時隨時解放雙手。

2合1充電器x風扇
2合1充電器x風扇

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/