大學生返足6日工 休息即被母親埋怨

本港經濟受疫情打擊,失業率偏高,不少家庭亦因就業工作問題發生爭執。最近有大學生在討論區發文,指自己在休學期間打兩份工,每星期上班6天,但仍然被母親責怪不夠勤力,催促他轉行做醫護,認為疫情下做醫護較易揾食。

網友表示「自己今年22歲,現在有一份全職和一份兼職。但返工半年後,母親開始嫌棄自己的工作人工低,希望自己轉行,甚至連休息也被責怪不努力。「我只有一日休息,點知佢話唔抖得」,令他感到非常無奈。

貼文一出即引起網民熱議。有網民指樓主逃避現實「咁老老實實,你果份又唔係咩筍工無啦啦申請乜鬼野gap year,講到尾都係逃避怕畢業啫。」亦有網民指香港社會太過現實「香港社會真係好悲哀,淨係識睇錢途,其他嘢全部唔理。」、「老一輩思維:後生仔要抵啲諗唔好怕蝕底」。

你又認為樓主媽媽的做法是否太過偏激呢?

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/