20221206 隔夜市況 焦點通告解讀

– 上星期四提過,港股當日跌市有一個違和感
– 1. 南北水一直買﹑2. 沽空未出手
– 如果昨日拉到最尾,自星期四當日計應該有900點升幅
– 淨低問題係
– 1. 點解成交咁大又唔係沽空,又唔見指數野升 ?
– 正路計就似d錢轉去二﹑三線股
– 2. 入邊有無超買問題?
– 如果重復2020年11月的情況,就係唔需要解決
– 每日小幅上升,大家一個月內儲夠貨,然後爆上
– 問題係成數有幾大 ? 唔似係
– 不過健康回調就似有,可能都係呢個星期既事
– 不過大量二三線股ccass靚﹑圖靚就真既

– 講番隔晚,美股隊,中概今次跟隊
– 中美兩邊都隊得多,美聯儲禁聲期
– 隊左先,到年底反而似好事
– 港股昨日升,成交唔細,2100億,放量陽,好似唔錯,
– 去到22449 – 14597 的0.618位即係19449
– 半日150億沽空,下午160億,空軍真心開始做野
– 上海水開始力弱

指數參考
比個指數大家參考18916 – 19449,set 番個唔穿昨日高位既位去玩下先,+/-50點入場,100點止蝕,3點後見位就唔做。

奈雪的茶(02150.HK)$發佈公告,宣佈已簽署對樂樂茶主體公司上海茶田餐飲管理有限公司的投資協議,以5.25億元收購樂樂茶43.64%股權。根據公告,投資事項完成後,奈雪持股43.64%成為樂樂茶第一大股東;樂樂茶將成為奈雪的聯營公司,並將繼續維持獨立經營。
阿斯點評︰ccass好靚,外資直線掃貨

君實生物(01877.HK)$公告,近日,公司收到歐洲藥品管理局(EMA)的通知,特瑞普利單抗聯合順鉑和吉西他濱用於局部復發或轉移性鼻咽癌患者的一線治療、特瑞普利單抗聯合紫杉醇和順鉑用於不可切除局部晚期/復發或轉移性食管鱗癌患者的一線治療的上市許可申請已獲得EMA受理。
阿斯點評︰呢隻都有外資收貨,應該隨時再炒上。

碧桂園(02007.HK)$公告,於2022年11月單月共實現歸屬本公司股東權益的合同銷售金額約260.1億元,歸屬本公司股東權益的合同銷售建築面積約322萬平方米。

零跑汽車(09863.HK)$公告,根據上海證券交易所及深圳證券交易所刊發的公告,公司股份獲納入為滬港通計劃和深港通計劃相應股票名單的合資格股份,均自2022年12月5日起生效。此前,恆生指數有限公司於2022年11月18日宣佈,公司股份已獲納入恆生綜合指數及其分類指數。
阿斯點評︰應該可以入港股通後繼續炒上,可以睇實。

信義儲電(08328.HK)發佈公告,該公司已委任專業人士評估公司股份由香港聯交所GEM轉往主板上市的可能性(可能轉板)。有關評估仍處於初步階段。截至本公告日期,董事會尚未釐定可能轉板的時間表,亦未就可能轉板向香港聯交所作出正式申請。倘可能轉板有任何重大進展,公司將適時另行刊發公告以全面遵守GEM上市規則的規定。
阿斯點評︰42億市值,加埋之前生意應該一早應該可以轉正板,公司都係主力儲電/電池這個未來主要賽道,期待一下。

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/