契媽睇中京東物流 ARKX持倉大曝光

京東物流(02618)將於本週五(5月28日)正式掛牌,早前網傳有中資券商發電郵予投資者,以每股64元,放售60萬股京東物流股份,不過沒有成交。最近消息指目前有2宗場外暗盤交易,價介範圍於42元至44.4元,股數分別為10萬股及15萬股,較招股價40.36元來計,有4-10%升幅,遠低於市場預期。

ARKX持倉排名12

而最值得留意既係契媽都睇中京東物流,根據ARKX (太空科技系列)5月25日最新持倉,京東物流排名第12位,共同380萬股,持貨總值1.533億港元,以最高暗盤價來計算的話,契媽話咁快就賺左1533萬。

 

Arkx Holdings of JD Logistic

 

點解又關太空科技事?

講到呢度,大家可能會在想物流而已,點解又關太空科技事? 難道要送貨上月球? 若果大家有留意ARKX持倉,首位是掌握大量GPS技術及雷射光學技術的天寶導航Trimble (TRMB)。

而契媽既太空探索主題有四大範疇:(1)軌道航天(如火箭、衛星)佔三成;(2)次軌道航天(如無人機)只佔半成;(3)間接促成太空探索的科技(如AI、電池、3D printing)佔兩成半;(4)「太空科技受益行業」(如通訊、物流)佔四成。

契媽太空探索主題四大範疇
契媽太空探索主題四大範疇

 

其實,太空技術在物流領域起到極關鍵作用。好簡單一個例子,衛星導航(GPS/北斗)可提高車輛與貨物追蹤的速度和精準性,衛星通信能促進路上或海上的貨物資訊傳輸,地球觀測數據可預測天氣以減少港口貨物運輸的風險,全球導航則提供貨物移動定位的計時服務(Timing Service)。只要發展好太空科技,其實反而大大提升左物流既效率,所以契媽今次就入左380萬股。

 

結語:

以契媽的手法,一旦入左倉之後,只要佢睇好的話,就會不停咁加倉,相信上左市之後,契媽會係市場上增持。小編個人睇法,近日市況好返少少,若果唔高開太多的話,都值得跟契媽玩一轉。

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/