網民嫌荃灣西風水差 換屋老公即有工開

搵樓過程中,除了考慮價格質素,外亦有人會留意單位的風水,相信屋企風水會影響健康、事業和財運。近日就有網民在討論區中大呻荃灣西站新樓的屋企風水唔好,自從租住單位半年後,丈夫失業兼捲入錢財糾紛,還指前住客都先後財困,因此覺得家中的風水有問題,於是匆忙找地方搬。

該網民分享指本身租住葵涌舊樓細單位,半年前與丈夫轉租住荃灣西站上蓋半新樓。事主表示「我租荃灣西呢度風水麻麻,上兩手租戶係外籍人士,一個破產,一個係機師失業」。發文者上一次睇樓見到新婚夫婦,丈夫是外國人機師失業。之後入住後再接獲前住客的破產信,相信是另一個租客。

發文者慨嘆,「我哋住落都運滯,老公噚日俾人即時炒,又有工程財務糾紛」、「有啲嘢唔到我唔信!環境好新樓都無用」。事主決定與業主商討提早退租,最終業主亦願意不額外收費提早解除租約。

貼文一出即引起網友熱烈討論(↓↓↓即睇網民留言↓↓↓)

 

無獨有偶,發文者表示日前在執拾行李搬屋時,丈夫剛好收到聘用通知。近日事主到青衣搵其他租盤單位,睇中青衣藍澄灣月租1.3萬元一個樓景單位,表示「我唔介意有冇景,最緊要住落大家順風順水!」

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/