打工仔嫌公司training教揸筷子 網友:公司抵讚

最近有網友在Facebook投稿,表示自己的公司迫員工學去廁所、揸筷子等課程。認為公司的做法奇怪,質疑如何揸筷子關公司咩事,隨即引起網民熱烈討論。

網友表示,公司是一間大型傳統集團,旗下有10多間分公司,8成人已40歲以上。無奈的是此集團猶如大學般重要上堂讀書,每個月要學唔同課程,例如如何做好一個下屬、甚麼是團隊、品質管理、提升溝通力。最搞笑係要學廁所文化(去廁所點去得乾淨)同要學識揸筷子(要考試!)真想知我點揸筷子關公司咩事。

其他網友得知樓主經歷後,紛紛覺得公司只要不用OT上堂,贊成員工需要學這些課程。有網民留言指「整污糟公司個廁所,梗係要改啦!公司抵讚!」、「去廁所真係要學架,到依家都仲有人去完廁所唔冚廁所板」、「揸筷子係食中式嘢嘅禮儀嚟,真係好多人幾十歲都唔識㗎」、「每個月要學唔同課程咪好囉,你想同事提升能力公司冇 training 你一樣煩」。

特此,小編為各位精選7個公司最想員工再陪訓:

各位打工仔睇完,小編嘅特訓班課程之後,係咪即刻想學返揸筷子呢。

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/