老公養得起點解要返工? 住獨立屋返便利店因為呢個原因

近日,有網友在討論區問大家,如果老公月入8萬,每個月有足夠零用錢的前提下,唔想老婆辛苦打工。作為女方會否堅持繼續工作「自己搵錢賺自己洗」,定係等老公養,得閒護下膚食個tea算數。引起網民熱烈討論。有網民甚至表示,有親戚即使住獨立屋,為了解悶,仍然會去便利店做收銀。

照繼續返工

有不少網友認為,就算老公收入穩定都要繼續返工。有網友表示,唔做野好悶,就算Part time都要做下否則好易脫節。亦有網友質疑,唔返工會失去社交。(↓↓↓即睇網民留言↓↓↓)

考慮事業與家庭平衡

但都有網民認為如果有子女的話,繼續工作會錯過同小朋友相處的時光,應該慎重考慮事業與家庭之間的平衡。(↓↓↓即睇網民留言↓↓↓)

如果係你,你會選擇事業為重,定係享受家庭生活呢?

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/