20220601 隔夜市況 焦點通告解讀

 

– 美股/港股/COIN 全部MARKET都有夾淡活動,雖然暫時睇都似係夾
– 但難保夾夾下可能就變真牛都唔定
– 美股反反覆覆,盤尾10分鐘先頂唔順,都有MSCI因素
– 中概有得升,但明顯升幅弱過香港市場
– 大市在期結及msci兩日都夾,合乎預期,重有星期四長期假前一日睇下會唔會夾多一下
– 南/北水都繼續買,南水直情買過100億,北水就買車為主
– 夾淡大過一切,香港市場細特別係MSCI要掃貨,通常都會夾高到盤尾送比比佢
– 所以昨日提到即使所有短線指標都有超買,但又不似可以太淡
– 其實指數計不算升得多,2-3線股升的情況比較明顯
– 之前提到好友只係簡單睇到213位置,結果日中好友進一步調整
– 雖然短線仍然會有調整,但向上望已經調整22100左右(唔係指今日會到…)
– 唯一問題係今日有空軍借MSCI做左幾大量既沽空
– 特別係ATM盈富,沽空比率上再比平日多10%,全日埋單都過400億。

即日期指/個股操作
– 單計指數好倉我兩日都食唔到早段升得最勁果段時間,只係執後面跌落黎果10幾分鐘,每次50-80點左右
– 個股做得比較好係2333 同2382好倉(節目有分享),但今日盤尾都清左,反而係3690比D大成交PUT陰左,半日輸左10格,清埋
– 所有指數/成份股超短線都有超買(包括阿爺),無貨即日再追有難度,指數參考21601 – 21010 好倉要回多少少先買,期指因除淨因素低水180點左右,自己留意番。
– 日

宏光半導體(06908.HK)公布,與泰坦能源技術(02188.HK)訂立合作框架協議,擬就內地及香港之快速充電樁技術推廣及產品銷售開展戰略合作,為期三年。
阿斯點評︰他的合作方我有點懷疑,而且他之前不是在搞半導體嗎 ? 怎麼又搞充電樁了。

基石科技控股(08391)發佈公告,配售代理已按配售價每股股份0.62港元向不少於五名承配人成功配售合共3952萬股配售股份。概無承配人及彼等的最終實益擁有人於緊隨承購配售股份後成為公司的主要股東據悉,公司自配售事項收取所得款項淨額合共約為2330萬港元,並擬將所籌資金用於電動車充電業務發展、商業及財經印刷業務營運以及用作集團的一般營運資金。
阿斯點評︰又係一間搞充電業務公司,8號仔我信心不大。

騰盛博藥-B(02137.HK)公布,旗下控股公司騰盛華創在北京市藥品監督管理局對其及受託生產方,無錫藥明及上海藥明,針對新冠中和抗體安巴韋單抗注射液和羅米司韋單抗注射液的原液和製劑生產車間開展生產質量管理規範「GMP」符合性檢查後,獲得檢查結論。結論表明,兩款注射液的生產基本符合《藥品生產質量管理規範》及其附錄要求,公司需進一步做好風險控制、並在與委託生產方合作完成具體整改要求後,啟動商業化生產及銷售。GMP符合性檢查的完成是安巴韋單抗和羅米司韋單抗聯合療法開始商業銷售前的最後一項監管要求。
阿斯點評︰鍾南山概念股,基本上炒完上市半年一轉後已經散左。

中國國航(753.hk)發佈公告稱,正在籌劃取得山東航空集團有限公司(簡稱“山航集團”)的控制權,進而取得山東航空股份有限公司(簡稱“山航股份”)的控制權。業內人士指出,受疫情等因素影響,民航業面臨較大的經營壓力,中小航司抗風險能力較弱,行業將加速洗牌,資源將向頭部企業集聚。
阿斯點評︰3大內地航空股中表現走勢最好的一隻,CCASS都好好,等回調再部署。

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/