【Mirror導致婚姻破裂】老婆沉迷追星 大量港男「失寵」 每晚被逼同情敵瞓覺

香港男子跳唱組合MIRROR近期人氣急升,走在街上MIRROR的廣告更加是隨處可見。一眾MIRROR成員迷倒萬千少女之外,更吸引不少人妻成了鏡粉。Fans興奮追星的同時,不少老公、男友被失寵。有港男在Facebook成立了「我老婆嫁左畀Mirror導致婚姻破裂關注組」圍爐訴苦,3日已有19多萬人加入。

「我老婆嫁左畀Mirror導致婚姻破裂關注組」Group主在群組更改中表示「有一日 我老婆愛上Mirror,之後 我就日日都係屋企聽到姜濤把聲,見到Anson Lo個樣,下刪一千字….但係,我唔憎Mirror。我只係覺得各位男士需要一個group盡訴心中情。」

關注組一出即引來大量MIRROR苦主加入,有一位港男更上載了一張床放了Ian陳卓賢攬枕,表示:「你哋夠我激? 我瞓喺個男人隔離」。更有姜濤女Fans印製最大幅偶像牆紙,誇張得被網友詢問「係咪喺巴士站偷返嚟?」。

MIRROR成員除了「入侵」屋企外,街上亦有不少MIRROR的廣告和應援海報。此時不少老公就默默望住老婆追巴士。有老公更表示老婆試過在街上遇到姜濤立即追上,遺留自己和女兒。更有妻子和女兒在巴士站看見Anson Lo海報就撇低老公/爸爸,遺留一名拎住一袋二袋的失意男子。

更有妻子和女兒在巴士站看見Anson Lo海報就撇低老公/爸爸,遺留一名拎住一袋二袋的失意男子。
更有妻子和女兒在巴士站看見Anson Lo海報就撇低老公/爸爸,遺留一名拎住一袋二袋的失意男子。

臨近中秋,更有老公表示「花姐,拜托你唔好俾error+mirror 16人單拖賣月餅廣告 會食死好多人既老公。」引來大批網民認同。

鏡粉們,記得追星之餘,也要多多關心自己的男友/老公呀!

Disclaimer © 2024 TASTY MONEY
以上資訊僅供參考,相關內容純屬個人意見,不代表本台立場。投資涉及風險,股票和結構性產品如窩輪、牛熊證之價格可升可跌,投資者可能會損失全部本金,請自行注意風險。

訂閱及追蹤 Tasty Money 財經節目、主持人及專欄作家的最新動向
https://www.tastymoney.hk/subscribe/